Pravidelní čtenáři

sobota 9. května 2009

Orientální tance


Mou velkou láskou je tanec.
A protože normálně jsou k tanci potřeba dva
a ten druhý není vždy po ruce, hledala jsem jinou možnost. Z článku v novinách vzala adresu, napsala si pro videokazetu orientálních tanců, jednu z prvních u nás.
Mila el Kral byla můj první učitel i na semináři
v Brně, kde jsem před 6 lety byla nejstarší.
V Přerově sice, jak jsem se tam dověděla, kurzy byly, ale odpoledne (já jsem chodila jen na odpolední směny). Tak jsem dál tančila sama a občas jela na víkendový seminář. Rok na to se objevila v Přerově DELILA, tanečnice ze Zlína a začaly jsme s ní tančit o nedělích. Dovedla nás tak strhnout, že se naše parta, nyní i bez ní, stále vrtíme, opakujeme choreografie a je nám krásně. Vidíte - Nic není nemožné !!!!!!!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

MY GUESTBOOK