Pravidelní čtenáři

středa 6. května 2009

Kdo jsem

Jmenuji se Květa. Je mi 62 let, ale věk nijak neřeším.
Snažím se být veselý senior. Jsem pořád v pohybu. Mám spoustu zálib a aktivit. A také spoustu přátel. Jsem 43 let šťastně vdaná. Můj muž se jmenuje Petr. Mám po něm krásné příjmení - Borůvková. Mám dvě děti, syna Bohdana, dceru Katku, od ní vnučku Lenku a vnuka Dana.
Bydlím v Přerově, městě Komenského, Blahoslava, Kainara, Wykrenta a Pavla Nováka. Dům je na kopci, kde věčně fouká. Ale za to se mi z okna panelákového bytu otevírá docela romantický pohled. Mám ráda všechno pěkné. Ať už je to příroda, hudba, poezie, výtvarné umění, tanec, a nebo milý člověk.

V mládí jsem slyšela krásnou myšlenku:
"Obraz všech předmětů se tvoří na sítnici oka,
jen obraz člověka se rodí v srdci."
Těším se, že v mém srdci budou brzy i návštěvníci tohoto blogu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

MY GUESTBOOK